perjantai 6. syyskuuta 2013

Syksy

Heissan, en oo taas hetkeen päivitellyt blogia ja tosiaan oon ite nyt flunsassa niin en oo paljoo jaksanut mitään kummosia tehdä. Mun huone on Islan jäljiltä aika kaaoksessa okei oon mäki ehkä osa syyllinen. Pitäis nyt viikonloppuna koittaa saada vähän paikkoja järjestykseen ja sunnuntaina jos mun vointi on parempi mennään Islan kanssa pentumiittiin niin pikkunen pääsee sitten vähän riehumaan sisarustensa kanssa. :)



Neiti on nyt sitten päättänyt pistää mun vaatekaapin uuteen uskoon. Joka päivä sieltä on puolet vaatteista revitty alas ja kerran Isla hyppäsi ylimmältä hyllyltä alas aiheuttaen mulle pienen sydänkohtauksen, mutta onneksi ei käynyt mitään.


Timi oli tiistaina moikkaamassa mua ja Islaa ja sai sitten vähän osumaa, kun leikattiin Islan kynsiä mistä neiti ei innostunut laisikaan vaan tarras timin leuasta kiinni.


Oon nyt koittanut kuvailla Islaa mikä ei aina oo ihan helppoa kun se ei tahdo pysyä hetkeäkään paikallaan kuten alla olevasta  kuvasta huomaa :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti