keskiviikko 18. syyskuuta 2013

Long time no see

Heipsun, taas pitkästä aikaa en oo hetkeen jaksanu päivitellä johtuen osittain siitä etten ole saanut kuvia otetuksi, mutta nyt mulla on muutama kuva niin päätin vähän päivitellä :)

Vein Islan yksi päivä pihalle valjaissa, mutta kuten aina neiti onnistui kiemurtelemaan niistä irti ja säikähdin tottakkai että se lähtisi pinkomaan karkuun. Neiti kumminki pysytteli kiltisti mun lähettyvillä niin uskalsin pitää sitä vapaana. :)


Mun luokkalainen Noora oli maanantaina käymässä meillä ja näki fretin ekaa kertaa elämässään ja Isla päätti sitten olla ystävällinen ja napata Nooraa leuasta kiinni :D
Ja eilen Isla pääsi aamulla karkuun koska mun huoneen ulko-ovi oli jostain ihmeen syystä auki ja itku kurkussa sitten juoksin pitkin mettiä etsimässä Islaa ja olin varma etten enää ikinä näkisi sitä. Päästin sitten meidän koiran pihalle, koska ajattelin että se saattaisi löytää Islan ja miten kävikään Kamu meni tunkemaan nenäänsä meidän portaiden alla olevaan tilaan ja laitoin sitten siihen hiukan nutriplussaa jos Isla sattuisi olemaan sielä ja lähdin etsimään neitiä muualta sitten kun hetken päästä palasin katsomaan samaan paikkaan niin nutriplussat oli syöty. Laitoin nutria sitten hiukan lisää ja jäin odottamaan hetkeksi niin mutainen nenä ilmestyi portaiden alta esiin. Olin niin helpottunut kun vihdoin löysin neidin ja se oli koko ajan kiltisti pysytellyt kotipihassa kaivelemassa multaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti